niedziela, 3 lutego 2013

Pytanie na Śniadanie TVP2 / cekiny / karnawał

17 komentarzy:
 

Nie pierwszy raz miałam przyjemność wystąpić w porannym programie telewizyjnej dwójki PYTANIE NA ŚNIADANIE.  
Jako stylistka i blogerka modowa przedstawiałam trendy, tym razem wybór padł na cekiny. 
Dlaczego cekiny skoro moda na nie trwa od bardzo dawna a ja dopiero teraz postanowiłam o nich powiedzieć? 
Może dlatego, że ostatnie dni karnawału nie tylko należny spędzić w doborowym towarzystwie ale i w pięknej błyszczącej sukience!!!
Stresu troszkę było, ale kamera to mój wielki przyjaciel, więc jakoś sobie z tym poradziliśmy.
Efekty możecie zobaczyć TUTAJ




 Carolina

17 komentarzy:

  1. łał rewelacyjnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile masz wzrostu?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też się marzy kiedyś tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam!Wyglądałaś rewelacyjnie,zero tremy.Gratulacje.
    Ala.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow świetnie! szkoda, że przegapiłam emisję na żywo, nie pozostaje mi nic innego jak obejrzeć w internecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja! Niestety nie mialam okazji zobaczyć w telweizji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz zobaczyć w internecie, na górze w treści posta jest podany link, wystarczy kliknąć ;)
      Miłego oglądania!!

      Usuń
  7. Bardzo pozytywnie wypadłaś ;) złota z fioletem to mój faworyt ! jedynie może bym nieco inaczej pomalowała oczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) i pazurki też w połysku były ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, zrobione przez Kamilę ze studia urody Women na Bemowie ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Krytykę biorę na klatę !
Na pytania postaram się odpisać jak najszybciej!
PROSZĘ nie spamować!

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff